Україні можуть надати Мі-24в від Північної Македонії з особливою "начинкою"
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 5825
Питання ще розглядається та модернізації від ізраїльської компанії були б доречними в умовах війни
В Північній Македонії опрацьовують можливість поставок в Україну гелікоптерів Мі-24В. Однак з’явилася інформація, що шість таких вертольотів у цій країні пройшли суттєву модернізацію.
Два з них в строю, а чотири потребують ремонту, та в них була перероблена бойова апаратура підрядником з Ізраїля Elbit Systems. Як пише Defence24, вони були адаптовані аби взаємодіяти з силами НАТО.
Ці гелікоптери та ще два транспортні Мі-8МТ додатково були оснащені авіонікою, яка дозволяє використовувати окуляри нічного бачення (NVG) і систему нічного бачення Aviators Head-Up Display (ANVIS/HUD) з проєкційним дисплеєм. Пілот отримує дані із численних датчиків і бачить їх на зображенні. Це зводить до мінімуму потребу пілотів перевіряти дані приладів у кабіні, забезпечуючи таким чином покращену обізнаність про ситуацію за межами гелікоптера.
Серед інших модернізацій — сучасна навігація з рухомою картою, інфрачервоне освітлення та інш. Завдяки доробкам македонські Мі-24В можуть атакувати ворога і в темний час доби.
Мі-24В може виконувати багато різних завдань:
- знищення на передньому краї та в тактичній глибині танків, БТР, БМП, живої сили ворога , артилерії, зеніток, пунктів управління, гелікоптерів на майданчиках, десанту в районі висадки
- десантування військових
- доставка та підтримка десанту
- повітряний бій з гелікоптерами ворога
- бойова підтримка
- повітряна розвідка
- мінування з повітря
- пошук та порятунок, евакуація
- вантажні перевезення.
Характеристики Мі-24В:
- вага порожнього вертольота — 8,68 т
- максимальна злітна вага вертольота — 11,5 т
- максимальна злітна вага вертольота з підвісними баками — 12 т
- максимальна швидкість польоту гелікоптера біля землі
- при вазі понад 11,2 т — 315 км/год
- при вазі менш як 11,2 т — 335 км/год
- з вантажем на зовнішній підвісці — 250 км/год
- статична стеля при нормальній злітній вазі — 1750 м
- динамічна стеля з польотною вагою 10 т на номінальному режимі роботи двигунів — 5200 м
- максимальна дальність польоту на висоті 500 м з нормальною злітною вагою та 5% залишком палива після посадки – не менше 450 км.
- практична дальність польоту в перегоночному варіанті — 915-1000 км.
Раніше "Телеграф" розповідав про гелікоптер Мі-8, який Україна може отримати від Хорватії. Це транспортний вертоліт, який Україні буде не зайвий.