Дають гроші на російські снаряди: в МЗС оприлюднили список компаній, що і далі працюють в росії

Читать на русском
Автор

МЗС закликало представників бізнесу та споживачів бойкотувати ці компанії.

У той час як більшість світових компаній та брендів один за одним заявляють про свій вихід з російського ринку та закриття магазинів у відповідь на збройну агресію РФ проти України, знаходяться й такі, хто продовжує фінансувати війну.

Список таких компаній надало Міністерство закордонних справ України.

Як виявилося, з російського ринку станом на 9 березня 2022 року (14-й день війни в Україні) так і не пішли Metro, Auchan, LG, Miele, Bosch, Bayer та Pfizer, банки Raiffeisen, Credit Agricole та UniCredit Group. Також у списку Hyundai, Samsung, Johnson&Johnson та деякі інші.

Компанії, які продовжують працювати в росії

"Кожен товар, який постачає, виробляє або продає компанія на російському ринку, робить свій внесок до військового бюджету, який завжди був пріоритетом для російського уряду у порівнянні з будь-якими елементарними потребами власних громадян", — зазначили у МЗС.

У зв'язку з цим у відомстві закликали представників компаній переглянути свої рішення та повністю припинити діяльність у росії. А у разі відмови компаній від бойкоту російського ринку, відповідальний бізнес, уряди та споживачів з усього світу закликають бойкотувати такі компанії та їхні продукти.

Нагадаємо, що у відповідь на російське військове вторгнення в Україну IKEA, Hermes, H&M, Swarovski, Porsche, Cartier, iHerb, Mango, Nike, Marks & Spencer, Puma, Apple, Jysk, Nokia та десятки інших компаній заявили про припинення своєї діяльності на території країни-агресора та закрили всі свої магазини. Також у рф не працюватимуть майже всі відомі платіжні системи світу — American Express, Apple Pay, Google Pay, MasterCard, PayPal, Revolut, SWIFT, Visa, Western Union, Payoneer.

Раніше "Телеграф" повідомляв, що у зв’язку з розв’язаною російською владою війною проти України постраждає кожен без винятку мешканець РФ. У Москві, Санкт-Петербурзі та інших містах навіть ті, хто воліє залишатися "поза політикою", вже помітили недобре — закриваються магазини, ціни в торгових мережах змінюються практично щодня, а самих товарів стає дедалі менше.